Ainsyafinah
Salam..

Xde cter lain, nak habaq mai aku pegi bookfair hari Jumaat ritu jer..first day tu coz bookfair mula dari 17-26 April 2009, harap maklum naa..

Aku sampai kt sana around 3.30 o'clock. Jalan-jalan sampai kat ruang legar tu dengar ade orang cakap2..dengar cam suara Tini Hotfm and Dr.Fadzley. Pegi dekat, sah..sah..sah betoi !!!

Ada kuiz pasal e-dict BESTA kat ctu. Dr.Fadzley kan duta kamus eletronik BESTA. Then, ada satu soalan, Dr.Fadzley tanyer bler birthday dia. One audience jawab, ..aku rase sedara mara dia ( sebab duduk sekali ngan ibu and adik beradik Dr.Fadzley )Rupa2nya 18 April birthday Dr.Fadzley. So, Tini suruh sumer orang nyanyi..hehe


Pastu, sambung jalan2 kt book fair..x beli pun, tgk jer..sbb memang plan nak dtg lagi..huhu. So, survey2 tgk ape yg nk beli nanti..hehe. X beli pun, smpt sambar keychain, button badge and majalah PC..hehe

***

Hari Selasa, memandangkan kedua-dua kelas aku cancel, aku pun decide la keluar pegi bookfair..huhu. Kali ni pegi dah tahu la nak beli apa kt sane..So, tanpa membuang masa, sampai kt sane terus tujulah booth Ana Muslim, Al-Hidayah, and Jemari Seni Publishing. Dan ini yang aku beli..
Novel2 tu nanti aku dh bace, aku share ngan korang kt cni..:P Jumpa lagi di lain kali :)

Nota kaki : Sorry lambat update, busy maa..pastu wireless slow + kadang2 xde..huhu

Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment