Ainsyafinah
Salam,

Huhu..Tension aku wireless tak dapat kat kolej! .. Sengal toi ! huhu..Argh, tak boleh hidup aku tak on9. Benci !! Benci !! ..huhu..tolong !!

Tapi nasib semua di dalam kawalan lagi. Naseb la setakat ni takde effect lagi kat study aku. Assignment DONE ! Background Reading before class DONE ! Alhamdulillah la..hehe

Takpelah..sabar,sabar, sabar. Kalo aku kaya dah ku belikan BROADBAND..huhu.

Wireless takde menyebabkan aku tak dapat upload gambar senam seni lagi..huhu. Hari sabtu ni, aku ade Workshop "Kenali Potensi Diri" dianjurkan oleh Azizan Osman. Teruja nyer nak pegi..Sape ade join ? Let me know k. Jumpa kt PWTC on 4th July..

Wassalam..
Labels: edit post
5 Responses
  1. sabar la ain huhuhuhu


  2. Ainsyafinah Says:

    tgh sabar la ni..huhuhu

    Buah kesabaran itu manis :)
    Wireless dh dpt :))



  3. ehehehe.. nnt aku carik2 kalau2 ade broadband lebey kt ikb ni.. muahahahaha...


  4. Ainsyafinah Says:

    en_me : sabar2..

    Kak Nurul,
    huhu..sungguh kejam bunyinyer itu..adakah broadband terdpt di ikb..huhu
    sungguh sadis bunyi nyer..broadband lebihan pulak tu..adeii..


Post a Comment