Ainsyafinah
Aku dah lame pendam ni sejak join persatuan X ( bukan nama sebenar ). Pasal ketidakpuashatian aku pada kepimpinan si Presiden. Bayangkan setiap meeting,muka aku jer dok mengadap sedangkan MT lain bersuka ria jer..huhu. Sudahlah meeting suka melalut, ingat aku masuk kolej just nak attend meeting jer ker..hadoiiiiiiii

So, aku dah decide nak letak jawatan. Muktamad. Baru jer tadi dah bersemuka dengan si Presiden { ngade, suruh sms jer tak nak ! Nyampah } ..now, semua yang terbuku dah terluah. Dia suruh fikir masak-masak dulu. Alahaiiiii..dah terlebih masak aku fikir, kang hangit pulak !Lagipun, aku tak gembira dengan cara kepimpinan dia, so kalo pegi meeting jadi tak ikhlas cane ? Sape yg susah? Aku ler..sape lagi ?? huhu..

Lagi satu hal, aku cukup fade-up bila disebabkan boy friend buat hal, habis kacau mood si perempuan tu. Yang parahnye sape, roomates perempuan tu la..huhu..

Moral of the story : Kalau nak bercinta, biar profesional nak handle emo .. adehh..
3 Responses
  1. ahahahaha...lek a ain.. toksah layan org2 yg jiwa kacau itu.. ekekekeke...


  2. Anonymous Says:

    ko wat la kat president ngan 'si perempuan' tu mcm budak yg nak pinjam buku ko tu....mesti stlye kan...bergaya la kalau ko wat, memang care la..wakaka


  3. Ainsyafinah Says:

    To nuyui :
    hahaha..bukan ape, semak mate la..adehh..

    To cladmite :
    Agak kuang hajau kalo aku buat ..hehe


Post a Comment