Ainsyafinah
Bergerak pulang ke kolej jam 4 petang. Sebelum tu, sempat singgah tempah baju dulu..yuhuww :p Aku tido jer dalam bas, haha. Ape lagi boleh aku buat. Sampai kat Hentian Duta pukul 8:15 malam. Perutku sedang rancak bernyanyi, singgah le beli nasi tuk aku ngan roomate aku. Amik teksi straight forward ke kolej..huhu. Very costly oooooo..adeh

Dah la citer pasal tu, actually nak tampal pic sulaman manik yang aku buat kt baju mak aku..taraaaa..
[ CURRENTLY : Salahkah bila aku cakap pada orang Selangor"bukan ke orang KL@ bandar terer speaking ?"..Hamba Allah tu terasa sebab katenye aku nak perli dia. Haha..Kolot toi fikiran. Bukan ape, umur dah tua tapi simple English pun tak tahu...huhu.. !! Adik aku darjah 1 pun tahu..haha.. ]
2 Responses
  1. wah... cantik ler ain jahit.. :)

    erm.. blasah je minah yg berfikiran kolot tu.. nnt suh dia register masuk kt kelas akak ek.. ekekekekee..


  2. Ainsyafinah Says:

    Tenkiu.. :)

    Eh, tak yah belasah la..kter hntr pusat pemulihan jer..haha


Post a Comment