Ainsyafinah
11:59 pm

Entri ni aku rasa fresh giler, sebab aku baru jer halau sorang budak yang lepak kat bilik aku. Semak toi rr !!! Dia ingat aku berlembut ngan dia, aku suka kat dia ?? Please laaa..

It started when she asked to borrow library's book from me. Aku dah habis baca, so esok nak pulangkanla.Tapi, minah ni degil jugak nak baca malam ni. I said, ambil kat library la time aku pulangkan. Lagipun, I borrowed the book so that is my responsibility to keep it !! So, once I said NO, whatever she did/said..it didn't mean anything ! She kept asking me to borrow the book. She promised to me to give it back tomorrow morning. Sorry la aku nak bagi, dah la bangun lambat satu hal dia tu, jadi satu kerja pulak aku nak ngadap dia pagi2 muka serabai dia nak mintak buku tu. I didn't trust her because I'm really know about her attitude ( cara dia jaga barang orang ) Dah serik ok !!! Mula temperature aku ok lagi, tapi bila sampai satu tahap aku buka pintu bilik.."Better keluar, sebelum jadi apa2 lebih teruk !"..dia renung aku, muka simpati la tu, tapi lawa lagi muka tembok. Aku ulang suruh keluar berulang kali, { minah ni memang jenis tak hati kering, tak faham bahasa }..Volume aku dah naik, dia gerak ngan muka sememeh. "Thank You !!",I said.

Huh..semenjak masuk IPB ni, aku rase sedikit demi sedikit, aku dah berani suarakan ketidakpuashatian aku. Agaknya, sebab hidup dah 20 tahun asyik 'telan' jer orang buat apa kat kita. Now, I'm 21, maybe it is the time for me to say outright/frank.

And till I finished my entry, I didn't have someone to talk... :( Nevermind la Ain, before this pun tanggung sendiri kan ? boleh jer pun..

See you later..

** TAJUK DAH DITUKAR DARI " I NEED SOMEONE TO TALK " KEPADA " SAPE PULAK LAGI LEPAS NI" ATAS NASIHAT KAWAN AKU **
7 Responses
  1. Anonymous Says:

    woi, garang gler, awat jadi lagu ih
    takut aku, hahahahahaha
    bahaya dah dia nih,
    rsanya tajuk i need someone to talk tu tak sesuai la patut letak sape pulak lg lepas ni
    hehehe....


  2. mengganas
    go girl!!
    hahahhahahahah xD


  3. Ainsyafinah Says:

    to Cladmite :

    haha..
    aku pun tak tahu nape aku letak tajuk tu..
    sbb aku cari kawan nak luahkan perasaan..huhu
    Orait, aku ejas title tu ek..hehe

    to Faiz

    Ganas kan angah ??
    haha..baru dia tahu..wahaha


  4. uiks.. ni nape jd garang sgt adik akak ni...? huhuhu.. bwk byk2 sabar k.. marah2 x leh setelkan problem..?

    who said that u dun hv sum1 2 talk 2? akak kan ade...? bknnye jauh pun.. sblh je ngn IPB tu...? huhuhu...


  5. Ainsyafinah Says:

    entahlah.mmg dh lame sabar..
    Meletup ler sekali !!

    Erm..takut ganggu pulak ..huhu


  6. Afham Says:

    pergh..
    wat2 bersabar ye cik ain..


  7. Ainsyafinah Says:

    kalo xsabar la, dah lame saya tengking dia ..
    huhu..


Post a Comment