Ainsyafinah
Salam, ape khabar kalian semua ? harap baik2 aja.. chewaahh :P

Ok, paper Tax baru jer lepas. Cane ? Ok,lah. Not bad ! Cuma part Tax admin, aku 'goreng' sebab x berapa bace and of course la x ingt @ tak tahu.. Cume aku gune isi yang roomate aku bercerita dalam bilik before exam [ itu adalah satu cara menghafal ..hehe ] Part tu aku redha tapi cmnak ketuk2 kepala aku, coz tak bace!! Aiyaaak !! [ tape, external nanti bace taw ain, khatam kulit ke kulit taw ]

Since, semalam aku tido 3.30pg semata-mata study mende alah tu, aku menqqada'kan tido ku selepas exam selesai di bilik [ takkan kt dewan exam pulok..adehh !! ] Bangun2, arghh !! Best tido. Nak tido lagi !! huhu..

Kesannya, malam ni aku decide x stay up since next paper hari Jumaat. Makanya, esok hari kena study straight la coz petang ke malam kt tmpt keje, takkan aku nak study ngan kanak2 tu [ sungguh x relevan..sedangkan aku tanda worksheet pun, kadang2 x sempat nak angkat pala. Kesannya, aku lenguh and sakit pala..huhu ]
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment