Ainsyafinah
Today, xde exam..sambung esok last paper for internal exam which is Managing Finance. So, today amik chance stady kaw2 la..tapi adehh..kecundang di tengah jalan..haha.

Alkisahnye, aku dah bangun awal pagi nak study tapi kul 11 aku tumbang balik..haha. Pastu, sambung lepas lunch. Then, siap2 nak pegi keja. Ye, hari ni sy keje. Tapi elok aku siap dah, hujan turun menderu2 tanpa segan silu bersama petir sambar menyambar [ perghh..ayat..] Tunggu punya tunggu, lmbat dh ni. So, I make a move redah jgk hujan, tapi amik teksi la. Nk pegi amik bas, jauh lagi perjalanan. Kang x sempat smpi kt bus stop dah arwah aku..huhu. Tapi apabila memilih teksi, makanya ongkosnya lebih ya ibu2 bapak2. Waduh, bias gawat gini dong..huhu

Today, keje mcm biasa. Sentiasanya tak menang tangan. Now, aku dah start dikenali. Kids pun ramai datang jumpa tanyer soklan, read tablechart, read worksheet and aku pun dah ingat la beberapa nama..alhamdulillah..Dan bile keje bnyk, makanya balik lewat la. Pukul 10 mlm baru aku kuar dr KUMON. Naseb ade bas lagi.

Cerita pasal bas, time tunggu bas tu ade sorang mamat. Peramah yang amat. Aku pulak naik seram. Aku buat2 sibuk kol, msg orang. So, kurang skit die cakap. Time naik bas aku dok jauh dr dia. Fuhhh..naseb! Naseb turun bas x sama..hoho. Sampai kat hostel lebih kurang pukul 10:35 malam. Ngantuk sangat. So, decide revision Finance pagi2 esok before exam..huhu
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment